OBVESTILA ZA STARŠE

VABILO NA 3. SEJO SVETA STARŠEV

Spoštovani starši!
Vabim vas na 3. sejo Sveta staršev SZŠ Ljubljana, ki bo v četrtek, 15. 6. 2023, ob 17. uri v šolski jedilnici.

DNEVNI RED:
1. Poročilo o uspehu v šolskem letu 2022/23
2. Dejavnosti do konca šolskega leta
3. Poročilo o delu Šolskega sklada
4. Mnenje Sveta staršev o začetku pouka v novem šolskem letu
5. Soglasje Sveta staršev k Učbeniškemu skladu za šolsko leto 2023/2024
6. Predlogi in pobude staršev posameznih oddelkov
7. Razno

Več ...

ŠOLSKI SKLAD – ZAHVALA STARŠEM in SKRBNIKOM

Spoštovani starši in skrbniki, hvaležni smo za vašo darežljivost, velikodušnost in pripravljenost, da s prispevki v ŠOLSKI SKLAD nesebično podpirate razvojno usmeritev šole!

Zahvala staršem in skrbnikom

Hkrati vas obveščamo, da lahko šolske dejavnosti podprete tudi tako, da del dohodnine (največ 0,3 %) namenite ŠOLSKEMU SKLADU Srednje zdravstvene šole Ljubljana, davčna številka: 31987249. Zahtevo je treba posredovati FURS-u do 31. 12. 2022 in velja za leto, za katero se odmerja dohodnina. Hvaležni vam bomo, če boste del dohodnine namenili Šolskemu skladu naše šole in s tem podprli šolske dejavnosti.

OBVEŠČANJE V eASISTENTU

Starše prosimo, da v primeru težav z obveščanjem v eAsistentu najprej preverite:

  • pri razredniku, če so pravilno vpisani vaši kontaktni podatki in vam je bila začetna koda poslana
  • kateri paket za obveščanje je pri vas izbran
  • preverite, če se obvestila morda ne shranjujejo pod vsiljeno pošto ali pa imate poln poštni predal

Če ste svoje podatke potrdili, izbrali paket, obvestil pa ne prejemate, se obrnite na pomoč na eŠolo d.o.o.:  KONTAKTNI OBRAZEC

 

NAVODILA ZA PROGRAMA eASISTENT IN LO.POLIS

Na naši šoli za dijake uporabljamo dva programa:

  • eAsistent za eRedovalnico, eDnevnik in obveščanje. Ponudnik programa je eŠola d.o.o. Več …
  • LoPolis za šolsko malico. Za uporabo zadostuje geslo, ki ga dijaki dobijo v šoli. Ponudnik programa je LOGOS.SI d.o.o. Več …

Za uporabo eAsistenta tako dijakov kot staršev, je potrebno, da so vpisani pravilni kontaktni podatki: št. mobitela in e-naslov.

Razredniki dijakom za prvo prijavo posredujejo gesla ali povezavo za dostop. Prav tako staršem pošljejo varnostno kodo, s katero lahko potrdite svoje podatke, kasneje pa jih lahko sami urejate ter izberete način obveščanja oz. paket iz eAsistenta.

Na voljo sta dve možnosti:

1. OSNOVNA SPOROČILA: tedensko sporočanje izostankov, prejemanje nujnih obvestil, pregled urnika in razpisanih terminov govorilnih ur.

Paket plačuje šola, za vse starše in dijake je brezplačno.

2. PLUS PRIPOMOČKI: redovalnica in napovedana preverjanja in ocenjevanja znanja, napovedovanje in pregled izostankov, opažanje učitelja o delu in vedenju otroka, pregled domačih nalog, prilagodljivo SMS ali e-mail obveščanje, članki in nasveti za starše itd.

Cena paketa je enkratni znesek  26 € na leto. Priporočamo, da sami pregledate njihovo PONUDBO, saj se tudi spreminja.

REŠEVANJE TEŽAV: v primeru težav s prijavo, gesli, za pojasnilo glede plačila, paketa itd. se obrnite na podjetje eŠola d.o.o. in vam bodo pomagali.

Kontaktni obrazec: https://www.easistent.com/kontakt

POMEMBNO:

  • Staršem svetujemo, da se pred izbiro paketa posvetujete z razrednikom. Kljub prejemanju elektronskih sporočil želimo, da starši ohranite stik s šolo in se udeležujete roditeljskih sestankov in obiskov na govorilnih urah.
  • Elektronsko sporočanje lahko povzroči tudi nesporazume, zato prosimo, da se v takšnih primerih za vsebinsko pojasnilo sporočila vedno najprej obrnete na razrednika.
  • V določenih primerih, ko šola presodi, da elektronsko sporočanje ni primeren način komunikacije s starši, lahko za starše avtomatsko sporočanje iz eAsistent-a  tudi izklopi.

 

SISTEM POSLOVANJA

Starše obveščamo, da se konec leta 2012 ukinja obstoječi sistem poslovanja z direktnimi obremenitvami (trajni nalogi).  Nadomesti ga nov sistem poslovanja preko SEPA SDD. Srednja zdravstvena šola Ljubljana  se je vključila v nov način poslovanja trajnih nalogov.

Spremenjen je postopek načina otvoritve in ukinitve trajnih nalogov. Otvoritev in ukinitev trajnih nalogov se ureja pri prejemniku plačila in ne več pri poslovnih bankah. V primeru vključitve ali ukinitve SEPA trajnih nalogov vas prosimo za izpolnitev obrazca »Neveljaven ID prenosa«. Pod zaporedno št. 6 je potrebno navesti identifikacijsko oznako poslovne banke. Za lažje izpolnjevanje prilagamo »Seznam SWIFT BIC kod poslovnih bank«.  Izpolnjen obrazec vrnite na naslov šole, in sicer v računovodstvo.

 

PODELITEV MATURITETNIH SPRIČEVAL 2022

PODELITEV SPRIČEVAL ZI 2022

PODELITEV SPRIČEVAL PM 2021

(Skupno 15.892 obiskov, današnjih obiskov 4)
Dostopnost